Kategórie      
Novinky
POZOR AKCIA!!!

Ku každému 100 ml parfumu Chogan alebo 50 ml parfumu Olfazeta z kolekcie Luxury si môžete vybrať sprchový gél Olfazeta 250 ml, na ktorý získate zľavu až 5€. Zľava sa neodráta...

viac
E-shop Parfumbiznis.sk sa presťahoval na zpohodliadomova.sk

Milí zákazníci e-shopu Parfumbiznis.sk Ako ste si všimli, po návšteve e-shopu Parfumbiznis.sk vás to automaticky presmerovalo sem na zpohodliadomova.sk Je to v poriadku, pretože približne od polovice februára sa presťahoval...

viac

Obchodné podmienky

Úvod Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") sa vzťahujú na vzťahy medzi kupujúcim a obchodníkom Jozef Uhrík - PARFUMBIZNIS, so sídlom Saratovská 2926/21, 93405 Levice, IČO 47834439 (ďalej len "obchodník") uzatvorené prostredníctvom systému internetového obchodu www.zpohodliadomova.sk (ďalej len "systém").

 

1.2 VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom internetového obchodu www.zpohodliadomova.sk medzi obchodníkom a kupujúcim.

 

1.4 Spotrebiteľom sa rozumie v systéme zaregistrovaná fyzická osoba, ktorá odoslala po vlastnej autorizácii elektronickú objednávku, spracovanú systémom nákupnej galérie.

 

1.5 Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky internetového obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky internetového obchodu a cenu tohto tovaru, odoslaný na objednavky@zpohodliadomova.sk

 

1.6 Obchodník je prevádzkovateľ Jozef Uhrík - PARFUMBIZNIS, so sídlom Saratovská 2926/21, 93405 Levice, IČO 47834439. tel.č. 0948 005 546, mail: objednavky@zpohodliadomova.sk


2. Objednávka

2.1 Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí, vrátane telefonického kontaktu a mailového kontaktu.


2.2 Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.

 

2.3 Obchodníkom e-mailom potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia a vtedy zároveň vzniká vzťah medzi zákazníkom a obchodníkom.


2.4 Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob doručenia, spôsob úhrady za tovar.

3. Storno objednávky (nie je odstúpenie od kúpnej zmluvy)

3.1 Storno objednávky zo strany spotrebiteľa:


3.1.1 Spotrebiteľ môže vykonať storno objednávky len pred tým, ako obchodník príjme a spáruje platbu za objednávku. Po spárovaní platby je objednávka spracovaná a nie je možné už v nej vykonať žiadne zmeny zo strany spotrebiteľa.

 

3.1.1.1 Storno neznamená, že spotrebiteľ môže iba zrušiť objednávku. V rámci storna, môže spotrebiteľ v objednávke zmeniť počet kusov objednaného tovaru, zmeniť objednaný tovar na iný, nahlásiť iný spôsob doručenia alebo prípadne vykonať iné zmeny v objednávke. Kvôli týmto zmenám v objednávke je najlepšie kontaktovať obchodníka telefonicky alebo mailom, ešte pred tým, ako spotrebiteľ uhradí objednávku. 

3.1.1 V prípade že kupujúci zadal chybne objednávku a chce vykonať storno (zmenu v objednávke), keď už bola spracovaná obchodníkom, je to možné vykonať podľa týchto podmienok:

 

3.1.1.1 Ak spotrebiteľ objednal nesprávny tovar, napríklad iná veľkosť alebo model - a neinformoval obchodníka o tejto chybe, pokladá sa objednávka za bezchybnú a po prijatí platby je zadaná dodávateľovi. Ak kupujúci informuje predávajúceho o tejto chybe po odoslaní tovaru od dodávateľa, predávajúci si zaznačí správny tovar, ktorý chcel kupujúci pôvodne objednať a spotrebiteľ počká na doručenie nesprávneho tovaru v rámci doručovacej lehoty u obchodníka, pretože nie je možné zrušiť doručenie zásielky, ktorá je už na doručení ku spotrebiteľovi. Následne spotrebiteľ vráti nesprávny doručený tovar obchodníkovi a obchodník spotrebiteľovi bezplatne zabezpečí tovar v správnom modeli, farbe alebo veľkosti, ktorý kupujúci chcel pôvodne objednať. 

 

3.1.1.2 - Ak spotrebiteľ objednal tovar v nesprávnej kvantite a zistil to až po odoslaní tovaru od obchodníka, má dve možnosti: - v prípade zistenia, že objednal z nejakého tovaru menej kusov ako pôvodne chcel objednať, informuje obchodníka o presnom počte a po dohradení platby za zvyšok objednávky bude takýto tovar doobjednaný.
- v prípade zistenia chyby v počte kusov tovaru, kde si kupujúci všimol že objednal tovar navyše, ktorý aj uhradil. Ma spotrebiteľ právo tento tovar navyše vrátiť ale aj ponechať si ho.
- v prípade že obchodník pri zadávaní objednávky dodávateľovi zadá do objednávky nesprávny počet kusov tovaru, nesprávnu veľkosť alebo farbu. Po zistení tejto skutočnosti obchodník chybu napraví a zadá objednávku dodávateľovi, tak ako ju zadal spotrebiteľ obchodníkovi
Spotrebiteľ si po dohode s obchodníkom môže chybne dodaný tovar aj ponechať bezodplatne. Vo väčšine prípadov chyby v objednávke spôsobenej obchodníkom dochádza k výmene tovaru medzi kupujúcim a predávajúcim.

 

3.2 Storno objednávky zo strany obchodníka - zrušenie alebo zmena objednávky navrhovaná obchodníkom 

Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku po vzájomnej dohode so spotrebiteľom alebo jej časť v týchto prípadoch:
* tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru, o čom obchodník nebol informovaný od dodávateľa pred uzatvorením kúpnej zmluvy so spotrebiteľom. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude telefonicky kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že spotrebiteľ zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto suma prevedená späť na jeho účet čo najskôr, po dohode so spotrebiteľom. V prípade odsúhlasenia novej ceny (vyššej ale aj nižšej) spotrebiteľom aj obchodníkom, nemusí byť objednávka stornovaná a bude štandardne spracovaná.

* keď spotrebiteľ objednávku zadanú na internetovom obchode www.zpohodliadomova.sk  neuhradí do 3 pracovných dní (Obchodník bude pred stornovaním objednávky informovať spotrebiteľa o tom, že neeviduje úhradu za objednávku.) 

 

3.3. Storno zo strany dodávateľa alebo výrobcu - zrušenie alebo zmena objednávky navrhovaná dodávateľom
Ak nám objednávku stornuje priamo dodávateľ alebo výrobca z dôvodov, ktoré sú väčšinou nedoručiteľnosť tovaru, poškodený tovar, náhla nedostupnosť tovaru, ukončenie výroby vybraného produktu. 

 

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

4.1 Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku zo strany kupujúceho
Spotrebiteľ má právo v súlade so zákonom O ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji č. 108/2024 Z.z. odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

 

4.2. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 

4.3 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu (napríklad mail) a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy. (vzhľadom na to, že spotrebiteľ uzatvára kúpnu zmluvu cez internetový obchod zadaním objednávky, a neuzatvára sa kúpna zmluva ústne, tak ústne neumožňujeme podľa zákona odstúpiť od kúpnej zmluvy, lebo to v tomto prípade nie je postačujúce. Dôkazné bremeno pri odstúpení kúpnej zmluvy znáša totiž spotrebiteľ.)

 

4.4 Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.


4.5 Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.

 

4.6 Spotrebiteľ je zároveň povinný vrátiť do 14 kalendárnych dní od podania odstúpenia od zmluvy tovar, ktorého sa odstúpenie týka. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. 

 

4.7 Spotrebiteľ znáša náklady spojené s vrátením tovaru pri odstúpení od kúpnej zmluvy a nemá nárok na ich náhradu, pokiaľ sa nedohodol inak s predávajúcim. Pri väčších zásielkach, ktoré sa nedajú odoslať poštou je táto podmienka taktiež platná. Predávajúci bude v tomto prípade súčinný a zabezpečí prepravnú spoločnosť, ktorá od kupujúceho prevezme tovar, ktorý chce vrátiť, náklady však na prepravu hradí kupujúci.

 

4.8 Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.


4.9 Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platbu rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

 

4.6 Ako postupovať v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy
Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa kúpna zmluva a všetky jej súčasti (ako napríklad darovacia zmluva) od začiatku rušia, vráti alebo nahradí obchodník spotrebiteľovi a spotrebiteľ obchodníkovi všetky vzájomne prijaté plnenia do 14 kalendárnych dní od podania odstúpenia od zmluvy.
Ak sa spotrebiteľ rozhodne pre odstúpenie od zmluvy v lehote uvedenej v bode 4.1, je povinný dodržať nasledujúce podmienky:

 

* Zaslať mailom na objednavky@zpohodliadomova.sk alebo písomne na adresu uvedenú v sekcii Kontakt Formulár na odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, predmetu odstúpenia od kúpnej zmluvy, mena a priezviska, kontaktných údajov a spôsob, akým si želá vrátiť platbu za tovar. 
* ak spotrebiteľ už tovar obdržal a prevzal, zašle ho späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt do 14 kalendárnych dní od podania odstúpenia od zmluvy.

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr v deň prijatia vráteného tovaru.
Zásielky na dobierku nebudú akceptované.
Odporúčame posielať kupujúcim tovar, ktorý chcete vrátiť, doporučene, aby ste mali dôkaz (podací lístok) o tom, že ste tovar reálne odoslali. Posielať tovar doporučene, nie je však povinnosť. Tovar po dohode s predávajúcim môžete odovzdať aj osobne.

4.7 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
a) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
b) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
c) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
d) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
e) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil.

5. Cenové podmienky a zľavy

5.1 Ceny produktov sú konečné, pokiaľ neprebiehajú akcie typu 1+1 s 50% zľavou alebo 2+1 zadarmo,atď. 

5.1.1 V prípade akcií 1+1 s 50% zľavou, je zľava odrátaná vždy z produktu s rovnakou alebo najnižšou cenou. Akcia sa násobí. V akcii môžu byť aj produkty, ktoré sú v zároveň zľave. 

 

5.1.2 V prípade akcií typu 1+1 zadarmo, 2+1 zadarmo, je vždy produkt s rovankou alebo najnižšou cenou poskytnutý zadarmo. Akcia sa násobí. V akcii môžu byť aj produkty, ktoré sú zároveň v zľave. 


5.1.3 Pri množstevných zľavách, akciách 1+1 zadarmo alebo 1+1 s 50% zľavou, atď. sa zľava neodrátava automaticky v košíku (z technických príčin), tento proces nie je automatizovaný na internetovom obchode a vyžaduje si tak manuálny zásah obchodníka po zadaní objednávky spotrebiteľom. Spotrebiteľ po zadaní objednávky počká na vygenerovanie predfaktúry obchodníkom, už aj s odrátanými všetkými zľavami na ktoré mu vznikol v rámci objednávky nárok. 

 

5.1.4 Ak spotrebiteľ uhradí objednávku v plnej sume, a v jeho objednávke sa nachádzajú produkty, ktoré sú aktuálne v akcii typu 1+1 s 50% zľavou a pod. Obchodník túto zľavu na jeho objednávke uplatní a rozdiel medzi plnou sumou objednávky, ktorú spotrebiteľ uhradil  a sumou so zľavou, obchodník prevodom na účet vráti spotrebiteľovi. 

 

5.1.5 Aby spotrebiteľ bol informovaný o spôsobe výpočtu ceny ešte pred odoslaním objednávky. Uvádzame vždy v hlavnej kategórii prebiehajúcej akcie príklad na výpočet ceny v zľave a celkové fungovanie akcie aj so všetkými jej podmienkami, tak aby boli pre spotrebiteľa čo najviac zrozumiteľné. 

 

5.2 Kupujúci má možnosť platiť v nasledovných menách:EUR

 

5.3 Povinnosti obchodníka pri znížení ceny tovaru

5.3.1 Obchodník je povinný v každom oznámení o znížení ceny tovaru uviesť predchádzajúcu cenu tovaru.

5.3.2 Predchádzajúca cena tovaru je najnižšia cena, za ktorú obchodník predával alebo poskytoval tovar

a) v období 30 dní pred znížením ceny tovaru, alebo

b) od začiatku predaja alebo poskytovania tovaru, ak obchodník predával alebo poskytoval tovar v období kratšom ako 30 dní pred znížením ceny.

5.3.3 Obchodník môže pri postupnom znižovaní ceny tovaru uviesť ako predchádzajúcu cenu tovaru pôvodnú cenu tovaru pred prvým znížením ceny tovaru bez ohľadu na čas predaja alebo poskytovania tovaru.

5.3.4 Odseky 1 a 2 sa nevzťahujú na tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze


6. Poštovné a balné

6.1 Kupujúci si môže vybrať z prepravných spoločností, ktoré sa mu zobrazia v košíku v závislosti od váhy zásielky.

 

6.1.1 Poštovné je štandardne účtované pre spôsob doručenia Slovenská pošta vo výške 4 € a Packeta (Zásielkovňa) vo výške 3,30 €.

 

6.1.2 Doručenie do SPS balíkovo a Alzabox účtujeme nasledovne:

zásielky do 5 kg - 1,90 €
zásielky do 10 kg - 2,30 €

 

6.1.3 Doručenie SPS kuriérom na adresu účtujeme nasledovne:

do 2 kg - 4,3 €

do 5 kg - 4,8 €

do 10 kg - 5,5 €

do 15 kg - 6,2 €

do 20 kg - 7 €

od 20 kg do 100 kg - 12 € (multizásielka)

Pre vyššie váhy sa cena doručenia dojedná individuálne.

 

6.1.4 Doručenie do DPD Pick Up Point alebo Alzabox účtujeme nasledovne:

do 1 kg - 3,20 €
do 5 kg - 3,50 €

do 10 kg - 4,30 €

 

6.1.5 Doručenie DPD kuriérom na adresu účtujeme nasledovne:

do 5kg - 4 €

do 10 kg - 5 €

do 20 kg - 10 €

do 31 kg - 21 €

 

6.2 Poštovné nie je účtované kupujúcemu v týchto prípadoch:
6.2.1 Pri objednávke od 40 € pri spôsobe doručenia Slovenskou poštou

6.2.2 Pri objednávke od 40 € pri spôsobe doručenia cez SPS balíkovo.

6.2.3 Pri objednávke od 40 € pri Packete a váhe zásielky do 15kg

6.2.4 Pri objednávke tovaru s označením "Doprava zadarmo".

6.2.5 Pri objednávke na osobný odber v Leviciach

 

6.3 V prípade, že spotrebiteľ má v objednávke produkty bez označenia "Poštovné zadarmo" a zároveň má aspoň jeden produkt v objednávke s označením "Poštovné zadarmo", je poštovné zadarmo platné na celú objednávku.

 

6.4 Váhové limity pre doručovanie zásielok sú nasledovné: Slovenská pošta do 5kg, Zásielkovňa do 15 kg, SPS 20kg (jedna zásielka) a DPD 31kg (jedna zásielka).

 

6.5 Jedna objednávka môže mať maximálnu hmotnosť 50kg. Ak máte objednávku s väčšou hmotnosťou, je potrebné ju rozdeliť do viacerých objednávok.

 

6.6Poštovné a balné pre dodávky na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov je stanovené individuálne na základe písomnej dohody (emailom) medzi obchodníkom a spotrebiteľom.

7. Podmienky a možnosť platby za tovar

7.1 Jednorazovým prevodom z účtu na bankové spojenie spoločnosti Jozef Uhrík - PARFUMBIZNIS uvedené v mailovej notifikácii o potvrdení objednávky, na predfaktúre alebo na faktúre. 

 

7.2 Pokiaľ nebude cena za dodané výrobky uhradená v plnej výške, má predávajúci právo prerušiť ďalšie dodávky tovaru do doby, kedy bude cena uhradená.

 

7.3. Na dobierku tovar nezasielame. 

8. Dodacie podmienky

8.1 Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností výrobcov expedované v čo najkratšom termíne. Pri každom tovare je uvedená individuálne dostupnosť tovaru. Termíny dodania si stanovujú jednotlivý výrobcovia a dodávatelia. V rámci našich služieb však pridávame vždy časovú rezervu k týmto termínom, v závislosti od priemernej doby doručenia tovaru od výrobcov.

 

8.2 Každý zákazník je informovaný o všetkých zmenách v stave objednávky emailom alebo telefonicky. Status objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme, pokiaľ je registrovaný na internetovom obchode zpohodliadomova.sk

 

8.3 Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty, Packety, SPS balíkovo, DPD Pick Up Point alebo kuriérom na adresu uvedenú zákazníkom v objednávke. Okrem produktov z kategórie Kuchyňa, pri ktorých je vždy doručenie kuriérom na adresu a kupujúci nemá možnosť voľby iného spôsobu doručenia tovaru.

 

8.4 Tovar je expedovaný od výrobcov po tom, ako im zadáme vaše objednávky v deň prijatia platby. Keďže výrobcovia pochádzajú z rôznych krajín, tak aj doba doručenia tovaru je odlišná, pri niektorých produktoch to je do 7 dní, pri ďalších do 20 až 30 dní. Najdlhšie možné doručenie je do 90 dní, v ktorom je zarátaná aj časová rezerva z dôvodov meškania, preto reálna doba doručenia môže byť kratšia. Doba doručenia tovaru sa ráta od dňa prijatia platby, nie od dňa zadania objednávky, pokiaľ v ten deň nebola aj platba prijatá. 

 

8.5 V prípade, že v objednávke spotrebiteľa sa nachádzajú tovary s rôznou dobou doručenia, vždy platí pre doručenie termín najdlhší. Príklad: Ak je termín doručenia pri jednom tovare do 7 pracovných dní a pri druhom do 7 až 15 dní. Platí termín doručenia do 15 dní. 

 

8.6. Obchodník nezodpovedá za spôsobené meškanie v doručovaní prepravnou alebo doručovacou spoločnosťou, hlavne keď toto doručovanie môže byť ovplyvnené vyššou mocou - teda počasím (zemetrasenia, povodne, tornáda, silné búrky atď.), šíriacou sa epidémiou a inými okolnosťami. Meškanie je už ale zarátané vždy v doručovacej dobe, podľa priemernej doby aktuálneho trvania doručovania prepravnou spoločnosťou.

 

8.7 Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.

 

8.8 Tovar dodávame na územie Slovenskej republiky a Českej republiky. 

 

8.9. Pre doručenie tovaru do Českej republiky máme zmluvného prepravcu Packetu. 

 

8.9 Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.

9. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

9.1 Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý si kupujúci zakúpil cez internetový obchod www.zpohodliadomova.sk a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

 

9.2 Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru spotrebiteľom. Obal a obsah výrobku nesmie byť mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).

 

9.3 Zodpovednosť za škody spôsobené na tovare prechádza po prevzatí tovaru na spotrebiteľa. Za vady zistené už pri doručení (to znamená, napríklad doručenie poškodeného tovaru, nefunkčného tovaru alebo iného tovaru, ktorý ste si napríklad neobjednali) zodpovedá obchodník.

 
Reklamovaný tovar kupujúci zasiela na túto adresu:
Jozef Uhrík - PARFUMBIZNIS

Saratovská 2926/21
93405 Levice

Nepožadujeme však vždy zasielať reklamovaný tovar, väčšina reklamácií sa dá vyriešiť online s pomocou fotodokumentácie poškodenia, ktorú kupujúci zašle predávajúcemu na mail objednavky@zpohodliadomova.sk.

 

9.4 Reklamáciu môžete zaslať mailom, písomne (poštou) alebo aj osobne na adrese predávajúceho.

9.5. Reklamáciu riešime ihneď, resp. tak rýchlo ako sa dá, najneskôr však do 30 dní od podania reklamácie. Reklamácia môže byť za vyššie uvedených podmienok v bode 9.2 aj zamietnutá. Reklamácie sa riešia opravou, výmenou tovaru alebo vrátením platby za poškodený tovar.

  

10. Zodpovednosť za chyby na stránke www.zpohodliadomova.sk

10.1 Obchodník Jozef Uhrík - PARFUMBIZNIS upozorňuje, že informácie uvedené na www.zpohodliadomova.sk sú z časti preberané od tretích strán, teda od výrobcov, za popis uvedených vlastností zodpovedá výrobca, ktorý nám tento popis poskytol a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

 

11. Ochrana osobných údajov

1. Osobné údaje, ktoré sú poskytované na plnenie objednávky sú nasledovné:
Meno, priezvisko, dodacia alebo aj korešpondenčná adresa, tel.č., mailová adresa.


2. Údaje uchovávame na dobu potrebnú na archiváciu účtovných dokladov. Znamená to, že na serveri vybavené objednávky ponechávame po maximálnu dobu 5. rokov, faktúry v netlačenej ale aj tlačenej verzii archivujeme 10 rokov.


3. Po skončení doby platnej podľa zákona sú faktúry vymazané a účtovné doklady, ktoré boli vytlačené sú skartované, aby nedošlo k úniku osobných údajov.


4. Vaše osobné údaje - adresu, meno, priezvisko, tel.č.  poskytujeme výrobcom len na účely doručenia objednávky.


5. Cookies - súbory cookies používame na internetovom obchode zpohodliadomova.sk len na vylepšenie užívateľského prostredia, zjednodušenie nákupov na e-shope a štatistiky Google Analytics.


6. Heureka.sk - pri zadaní objednávky máte možnosť si zvoliť, že sa nechcete zúčastniť nezávislého hodnotenia internetových obchodov v rámci služby "Overené zákazkními". Dotazník, ktorý Vám server Heureka.sk pošle na Vašu mailovú adresu 10 dní od zadania objednávky nemusíte dostať pokiaľ nesúhlasite. V takom prípade Vaša emailová adresa a číslo Vašej objednávky nebude spracovávané serverom Heureka.sk V prípade, ak súhlasíte s tým, aby ste tento dotazník dostali, je potrebné kliknúť na súhlas. Tento súhlas je opt-out, je potrebné odkliknúť to že Nechcete dostávať dotazník.


7. Mailing list - Ak aj ako dotknutá osoba udelíte súhlas na zasielanie marketingových emailov, vo väčšine prípadov vám budeme posielať informácie formou sms správy alebo zavoláme. Uprednostňujeme bezprostrednú komunikáciu so zákazníkmi. Súhlas s tým aby ste dostávali takéto informácie môžete odvolať kedykoľvek.


8. Profilovanie dotknutých ôsob - spotrebiteľov neprofilujeme, kvôli rozmanitému sortimentu na internetovom obchode


10. Osobné údaje, ktorými disponujeme na internetovom obchode zpohodliadomova.sk získavame priamo od dotknutých osôb. Žiadne z údajov nezískavame od tretích strán.


11. Internetový obchod zpohodliadomova.sk nepredáva Vaše osobné údaje tretím stranám a ani ich neposkytuje bez Vášho súhlasu iným spoločnostiam na marketingové účely.


12. Ak by došlo k úniku Vašich osobných údajov, tak by sme Vás okamžite informovali ako dotknutú osobu a taktiež podáme informáciu aj na Úrad na ochranu osobných údajov.
Medzi úniky radíme: zaobchádzanie s Vašimi údajmi a spracovávanie údajov mimo Vášho súhlasu.
útok hackerov a následné odcudzenie údajov


Vaše práva v rámci GDPR
1.
Právo na zabudnutie - výmaz údajov na požiadanie. Žiadosť o vymazanie údajov je potrebné poslať mailom. Takáto žiadosť bude vybavená hneď ako to je možné, najneskôr do 15 dní od prijatia žiadosti.

2. Právo na informácie o všetkých spracovávaných údajov, ktoré máme o Vás k dispozícii - taktiež na požiadanie mailom alebo písomne Vám pošleme výpis všetkých údajov, ktoré archivujeme alebo spracovávame. Lehota na spracovanie takejto žiadosti je 30 dní. Avšak taktiež sa budeme snažiť spracovať žiadosť v čo najkratšom čase.


3. Právo na zmenu údajov - akúkoľvek zmenu v údajoch môžete vykonať po prihlásení sa na konto na e-shope Zpohodliadomova.sk Pokiaľ nemáte zriadenú registráciu v nákupnej galérii Podjednostrechou.sk stačí nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a zmenu údajov budeme akceptovať a údaje v systéme prepíšeme.


4. Právo na migráciu údajov -  doposiaľ ste sa ako odberateľ s takouto možnosťou nestretli. Máte možnosť požiadať nás mailom alebo aj telefonicky o presun údajov k inému "spracovávateľovi" ako dotknutá osoba= kupujúci. Spracovávateľ môže byť ktorákoľvek firma, e-shop, či spoločnosť. Technické riešenie presunu údajov sa konkrétne dohodne s Vaším požadovaným spracovateľom.


5. Právo na odvolanie súhlasu so spracovaním údajov na účely zasielania marketingových emailov. Žiadosť o odvolanie súhlasu so spracovaním so spracovaním údajov na účely zasielania marketingových emailov máte možnosť zaslať formou mailu alebo sms, prípadne ho máte možnosť odvolať aj vo svojom konte, pokiaľ ste v minulosti súhlas dali.


6. Právo na odvolanie súhlasu s cookies


7. Právo na to, že si neprajete byť profilovaný podľa Vašich objednávok alebo informácií, ktoré ste nám poskytli.

12. Alternatívne riešenie sporov

12.4 Spotrebiteľ, má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na adresu: objednavky@zpohodliadomova.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 zákona 391/2015 Z.z.

 

12.5 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

 

12.6 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

12.7 Podrobnejšie informácie o celej problematike nájdete v Zákone č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, v Nariadení Európskeho parlamentu a rady EÚ č. 524/2013 a v zákone č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku (znenie od 1.2.2016).
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so sprostredkovateľom predaja Jozef Uhrík - PARFUMBIZNIS, je Slovenská obchodná inšpekcia Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50  Nitra 1, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.


Platnosť všeobecných obchodných podmienok je od 1.7.2024. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu VOP bez predchádzajúceho upozornenia.

Kontakt

Jozef Uhrík - PARFUMBIZNIS           

Saratovská 2926/21 93405 Levice

Telefón: 

0948 005 546 - PO-PIA: 10:00 - 18:00, SO 10:00 - 15:00

ak sa aj hneď nedovoláte, budeme Vás spätne kontaktovať

Email: 

poslimasem@gmail.com
objednavky@zpohodliadomova.sk

Kontaktovať nás môžete aj cez zákaznícky chat, ak na ňom nie sme prítomný, zanechajte na seba kontakt. 

Copyright 2019 - 2024 © Nakupujte z pohodlia vášho domova